Większość klientów wchodzi do sklepów w konkretnym celu, jednak kuszące promocje, drobne słodycze i napoje, a także ostatnie sztuki innych produktów działają jak magnes. Lista zakupów szybko się zwiększa, a wartość koszyka rośnie. Jak urządzić przestrzeń handlową, aby wykorzystać...
Coraz więcej osób korzysta z pomocy agencji marketingowych. Dzięki profesjonalistom można w zaledwie kilka dni przygotować świetną kampanię marketingową, reklamę oraz zorganizować wydarzenie, na którym zostanie zaprezentowany nowy produkt firmy. Warto zaufać fachowcom, których wiedza i doświadczenie przyczyni się...
Przedstawiciele marek oraz właściciele przedsiębiorstw są w pełni świadomi tego, jak ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu mają działania marketingowe. W dobie dostępu do Internetu popularny stał się digital marketing, czyli rodzaj marketingu cyfrowego, którego zadaniem jest dotarcie do jak...
Mailing jest jednym z najpopularniejszych kanałów dotarcia do użytkowników. Jednak, aby kampanie przynosiły założone efekty, należy skrupulatnie przygotować strategię długoterminową, kierując się kilkoma najważniejszymi zasadami. Jak stworzyć skuteczny mailing? Budowanie bazy odbiorców Mailing nie może się obejść bez wartościowej grupy odbiorców....
Zastanawiasz się czy pozycjonowanie stron jest trudne? Co należy wiedzieć i czy cały proces może być prosty i skuteczny? Poniższy artykuł postara się odpowiedzieć na powyższe pytania. Szukając w Internecie informacji na temat pozycjonowania stron www, możemy znaleźć...
Jednym z najważniejszych celów budowy witryny jest uzyskanie maksymalnie dużej funkcjonalności nawet wtedy, gdy jest bardzo dużo podstron podzielonych na poszczególne sekcje. Gdy przez długi czas funkcjonuje podział, który się sprawdza, to nie ma konieczności jakichkolwiek zmian. Jednakże...
Działania marketingowe w Internecie już dawno przestały się ograniczać do posiadania firmowej witryny internetowej. Aktualnie firmom powinno zależeć na budowaniu możliwie najlepszego wizerunku w sieci. Wiąże się to m.in. z pozytywnymi opiniami klientów. Zwykle klienci mają możliwość komentowania i dodawania...
Czy planujesz lokalny biznes? A może masz już swój osiedlowy warzywniak albo salon fryzjerski? Nie chcesz, przynajmniej nie od razu, podbijać internetu? Po prostu zależy Ci na regionalnej rozpoznawalności. Bez obaw! Pomożemy Ci to zrozumieć w pięciu prostych krokach. Załóż...
Marketingowe bazy danych wykorzystywane są nie tylko w akcjach promocyjnych skierowanych do klientów indywidualnych; stanowią też niezbędny element pozyskiwania klientów i tworzenia relacji w sektorze B2B. Ponieważ samodzielne poszukiwanie informacji kontaktowych do firm jest skomplikowane i czasochłonne, coraz większym...
Rozwój druku nie zatrzymuje się nawet na chwilę, o czym może świadczyć chociażby pojawienie się zupełnie nowego jego wymiaru – druku 3D. Wiedza na temat technologii druku może ułatwić jej ewentualny wybór, kiedy będziemy mierzyć się z zamiarem zlecenia...

Polecane