Wielu przedsiębiorców obawia się wejścia na marketplace Amazon z uwagi na brak doświadczenia i obawę przed natłokiem obowiązków. Rynek jednak szybko odpowiada na te wątpliwości i oferuje rozwiązania, które ułatwią firmom rozszerzenie swoich kanałów dystrybucji o nowe rynki. Jednym z takich narzędzi jest system Clipperon od Nethansy. Poznaj jego potencjał!
Co to jest system Clipperon?
Clipperon to system, który został opracowany z myślą o rosnących potrzebach przedsiębiorców pragnących prężnie rozwijać swój biznes na Amazonie i skutecznie zarządzać sprzedażą na tej platformie. Warto wiedzieć, że narzędzie jest rozbudowane i ma wiele funkcji. Jedną z najistotniejszych jest dostosowanie cen produktów użytkowników Clipperona do obecnego popytu i konkurencji na Amazonie.
Analiza ma miejsce w czasie zbliżonym do rzeczywistego, przez co możliwe jest osiągnięcie wysokiego zysku. Ponadto można dzięki niemu zarządzać listingami, śledzić prognozy obrotów i zysków na 30 dni w przód czy na bieżąco kontrolować stany magazynowe i zamówienia. To oczywiście nie wszystkie funkcje – więcej zalet narzędzia przedstawimy poniżej! Co więcej, istotny jest także fakt, że Clipperon jest certyfikowanym systemem, zatwierdzonym przez Amazon Marketplace Appstore!
W czym może pomóc Clipperon?
Clipperon to automatyzacja sprzedaży i logistyki na Amazonie w jednym narzędziu, co przekłada się na szereg korzyści. By lepiej je poznać, warto zagłębić się w funkcje, które oferuje.
- Zbudujesz przewagę konkurencyjną dzięki automatycznej kontroli cen produktów.
Clipperon kalkuluje ceny brutto towaru na podstawie poniesionych kosztów, automatycznie zarządza ceną poprzez zmiany narzutu, dostosowuje stawkę VAT do wybranego kraju sprzedaży, analizuje kursy walutowe itd.
- Zmaksymalizujesz sprzedaż dzięki Sales Intelligence.
Analizowanie danych i wyciąganie odpowiednich wniosków sprzyja rozwojowi Twojej firmy na Amazonie. Clipperon wykonuje m.in. prognozy obrotów i zysków na 30 dni w przód, analizuje rynek i konkurencję oraz wyniki sprzedażowe, tworzy raporty w oparciu o wybrane kryteria.
- Usprawnisz zarządzanie listingami na Amazonie
Karty produktów mają duże znaczenie dla skutecznej sprzedaży online, a za sprawą Clipperona możesz automatycznie wstawiać produkty z ERP na Amazon, wystawiać oferty przy pomocy jednego kliknięcia czy szybko wycofywać wybrane produkty ze sprzedaży na danym rynku, gdy zaistnieje taka potrzeba.
- Zyskasz kontrolę nad śledzeniem zamówień i stanami magazynowymi
Logistyka i obsługa zostaną znacznie uproszczone. Clipperon daje Ci kontrolę nad wszystkimi zamówieniami z poziomu panelu użytkownika, pozwala na wybór kuriera, spełnienie wymagań RODO, analizę danych sprzedażowych i wiele więcej!
Komu polecane jest skorzystanie z systemu Clipperon?
Automatyzacja obsługi Amazona z systemem Clipperon to świetne rozwiązanie zarówno dla przedsiębiorców rozpoczynających działania na platformie, jak i dla tych, którzy prężnie się na niej rozwijają. Szczególnie dobrze sprawdza się w przypadku przedsiębiorców handlującymi znanymi markami. Mechanizm repricingu w znacznym stopniu wpływa na maksymalizację zysków ze sprzedaży. Clipperon posiada intuicyjny moduł administracyjny, co pozwala na dopasowanie go do potrzeb użytkownika. Co więcej, ma on funkcje, które przydadzą się na każdym etapie prowadzenia działań na platformie – bez względu na liczbę sprzedawanych produktów.
Jeśli chcesz poznać Clipperon lepiej – skontaktuj się z firmą Nethansa i wykorzystaj potencjał SI. Zaoszczędzisz sporo czasu, zwiększysz wydajność, dotrzesz do nowych klientów i zmaksymalizujesz sprzedaż na Amazonie.