W branży e-commerce o współczynniku konwersji najczęściej mówi się w kontekście sprzedaży. Jednak sama znajomość definicji tego wskaźnika to zdecydowanie zbyt mało – konieczne jest jego cykliczne mierzenie, także na etapie wprowadzania zmian. Sprawdź, jak wpłynąć na uzyskiwane wyniki...
ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który stał się fundamentem dla wielu współczesnych przedsiębiorstw. Jego wdrożenie pozwala na doskonalenie biznesu przez jakość, co przekłada się na zwiększenie efektywności operacyjnej, satysfakcji klienta oraz zysków. Certyfikacja zgodnie z normą ISO...
Współczesne zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga nie tylko wiedzy i umiejętności w swojej branży, ale także zdolności do skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi i finansowymi. Wiele firm decyduje się na outsourcing kadrowo-płacowy, widząc w tym korzyści strategiczne. Poniżej przedstawiamy szczegółowe argumenty przemawiające...
Konto na Linkedin stało się niemal obowiązkowym elementem życia zawodowego wielu osób w erze cyfrowego rozwoju. Dla nowoczesnego pracownika jest to narzędzie o kluczowym znaczeniu, które nie tylko ułatwia budowanie relacji biznesowych, ale również pomaga w śledzeniu nowości w...
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi stanowi kluczową determinantę sukcesu organizacji. Rozwój technologii pozwolił na stworzenie innowacyjnych narzędzi, które usprawniają i ułatwiają procesy HRM (Human Resource Management). Jednym z takich narzędzi jest aplikacja HRM, która odgrywa...
Sterowniki czasowe to elementy automatyki, które pozwalają na czasowe, cykliczne, naprzemienne załączanie określonych odbiorników. W praktyce okazują się bardzo pomocne, ponieważ ułatwiają sterowanie rozmaitymi funkcjami. Są uniwersalne, a ich zastosowanie jest bardzo szerokie. Sprawdź, jak dokładnie można wykorzystać sterownik...
Mailing jest jednym z najpopularniejszych kanałów dotarcia do użytkowników. Jednak, aby kampanie przynosiły założone efekty, należy skrupulatnie przygotować strategię długoterminową, kierując się kilkoma najważniejszymi zasadami. Jak stworzyć skuteczny mailing?
Budowanie bazy odbiorców
Mailing nie może się obejść bez wartościowej grupy odbiorców....
W czasach, kiedy większość rzeczy możemy załatwić za pośrednictwem Internetu, wirtualne biuro jest łatwym i prostym sposobem na prowadzenie firmowego biura. Biuro wirtualne to doskonałe rozwiązanie, szczególnie dla tych podmiotów gospodarczych, które prowadzą działalność online. Dzięki takiej opcji firmy...
Pandemia sprawia, że Polacy w dużej mierze zrobią świąteczne zakupy przez internet. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie eService i Mastercard, już dziś 85 proc. kupujących korzysta ze sklepów online co najmniej raz w miesiącu, a 93 proc....
Wielu przedsiębiorców obawia się wejścia na marketplace Amazon z uwagi na brak doświadczenia i obawę przed natłokiem obowiązków. Rynek jednak szybko odpowiada na te wątpliwości i oferuje rozwiązania, które ułatwią firmom rozszerzenie swoich kanałów dystrybucji o nowe rynki. Jednym...