Dlaczego warto wykorzystać nagrania lektorskie w działaniach marketingowych?

Nagrania promocyjne czytane głosem doświadczonego lektora, mogą zrobić doskonałe wrażenie na klientach i partnerach biznesowych. Poprawa komunikacji z odbiorcami oferty jest możliwa dzięki rozbudowanym bazom głosów, takim jak Powitania.pl z Lublina. Firma ta zajmuje się realizacją nagrań audio o różnym zastosowaniu – m.in. spotów dla radia, telefonicznych zapowiedzi reklamowych czy audiobooków.

Lektorskie nagrania komercyjne

W ofercie Powitania.pl realizowane są niedrogie, a zarazem skuteczne nagrania lektorskie. Baza głosów zawiera głosy zarówno doskonale znane z radia czy telewizji, jak i zupełnie świeże, niekojarzone przez szerszą publiczność. Wszystkie zamówione nagrania realizowane są szybko i sprawnie w profesjonalnym studio, a następnie fachowo udźwiękowiane. Spoty reklamowe i zapowiedzi telefoniczne to formy dźwiękowej komunikacji, które doskonale sprawdzają się w celach marketingowych. Znajdują zastosowanie m.in. w marketingu bezpośrednim, jako sposób na promowanie usług oraz produktów.

Baza głosów lektorskich

Powitania.pl oferuje swoim klientom także nagrania dedykowane usługom internetowym oraz telekomunikacyjnym. Firma kieruje swoje realizacje do przedstawicieli wielu różnych segmentów, w tym przedstawicieli branży finansowej, operatorów telekomunikacyjnych, hoteli, restauracji czy właścicieli stron www. Obecność profesjonalnych nagrań lektorskich w serwisie internetowym nie tylko ułatwia nawigację głosem, ale też ułatwia efektywne promowanie usług i zwiększa ruch na stronie. Powitania.pl wykonuje także autorskie powitania skrzynki głosowej, oparte na różnych muzycznych projektach.

Rozwój oferty

Powitania.pl zaprasza użytkowników do współpracy i przesyłania własnych nagrań lektorskich. Baza głosów lektorskich przez cały czas poszerzana jest o nowe propozycje. Firma realizuje swoje usługi w niezwykle atrakcyjnej cenie – zarówno w języku polskim, jak i wielu językach obcych. Wszystkie nagrania realizowane są przez doskonale przygotowanych fachowców, dających gwarancję naturalności i poprawności językowej każdego komunikatu.

Poprzedni artykułNorma IATF 16949
Następny artykułAgencja reklamowa – zaufaj specjalistom

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj