Sieć Plus jest to jeden z podstawowych operatorów telefonii komórkowej oraz usług internetowych. Czasami pojawia się konieczność rozwiązania umowy zawartej z dotychczasowym operatorem. Warto w związku z tym zapoznać się z informacjami dotyczącymi wypowiedzenia umowy z siecią świadczącą dla nas usługi. W określonym artykule poruszona zostanie kwestia: jak wypowiedzieć umowę z Plus? Wzór umowy co powinien zawierać?
Jak wypowiedzieć umowę z Plus? Wzór umowy wypowiedzenia co powinien zawierać?
W sieci Plus obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia z uwzględnieniem pełnego okresu rozliczeniowego. Rozwiązanie umowy zawartej z siecią plus następuje w wyniku złożenia oświadczenia woli o rezygnacji z usług, w formie pisemnej. Klient mający zawartą umowę z siecią Plus, będzie niestety musiał odpowiedzieć za niedotrzymanie warunków umowy i ponieść karę, za przedwczesną rezygnację. Wysokość kary uzależniona jest w tym przypadku od kwoty, która ustalona została w umowie. Wysokość kary zmniejsza się proporcjonalnie do czasu trwania porozumienia pomiędzy stronami. W związku z tym, im później umowa zostanie rozwiązana, tym zobowiązanie będzie niższe.
Wypowiedzenie umowy z Plus – jak napisać?
Jak wypowiedzieć umowę z Plus? Wzór umowy wypowiedzenia w tym przypadku powinien uwzględniać takie podstawowe informacje jak: numer telefonu, którego dotyczy określone oświadczenie, dane klienta, a wiec imię, nazwisko oraz adres zameldowania lub zamieszkania. Treść oświadczenie powinna zawierać wolę, że określona osoba nie chce kontynuować współpracy z określonym operatorem. Można także wskazać powód złożenia wypowiedzenia, choć to nie jest konieczne. Przyczyni się to jednak to przyspieszenia przebiegu formalności. Nie należy także zapominać o złożeniu własnoręcznego podpisu, który potwierdzi oświadczenie zawarte w dokumencie.
Wypowiedzenie umowy z Plus – co jeszcze warto wiedzieć?
Pismo, na którym umieszczone jest oświadczanie o rezygnacji można złożyć w najbliższym salonie Plus. Ponadto wypowiedzenie może zostać także wysłane pocztą na adres Działu Obsługi Klienta firmy Polkomtel, który zlokalizowany jest w Warszawie, przy ulicy Konstruktorskiej.
Ciężki temat, ale da się z nimi rozwiązać umowę. Czasem to niestety trwa za długo