Play jest to jeden z ważniejszych operatorów w zakresie telefonii komórkowej oraz bezprzewodowego internetu. Dlatego, gdy posiadamy umowę zawartą z określoną siecią warto poznać różne jej aspekty. Jednym z nich jest kwestia dotycząca rezygnacji z usług, a co za tym idzie dotyczących wypowiedzenia umowy z opisywanym tutaj operatorem. W określonym artykule poruszone zostaną zatem sprawy dotyczące zagadnienia: jak wypowiedzieć umowę z Play? Wzór umowy wypowiedzenia co powinien uwzględniać?
Jak wypowiedzieć umowę z Play? Wzór umowy wypowiedzenia co powinien zawierać?
W przypadku umowy zawartej z określonym operatorem, która podpisana została na czas określony i wiązała się z przyznaniem użytkownikowi ulgi, firma zapewnia sobie możliwość żądania kary umownej. Wartość zobowiązania nie może przekraczać wartości przyznanej ulgi zawartej w podpisanej między stronami umowie. Kara umowna pomniejszana jest o kwotę obowiązującą za czas od dnia zawarcia umowy do okresu jej rozwiązania. Okres wypowiedzenia umowy zawartej z siecią Play wynosi 30 dni, który liczony jest od pierwszego dnia następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
Wypowiedzenie umowy z Play – jak ją napisać?
Jak wypowiedzieć umowę z Play? Wzór umowy wypowiedzenia powinien zawierać takie elementy jak: numer telefonu albo umowy, której dotyczy dokument wypowiedzenia, dane klienta, a wiec imię, nazwisko oraz adres zameldowania lub zamieszkania, hasło abonenckie albo też nr PESEL dla weryfikacji. Treść główna pisma powinna zawierać wolę o rezygnacji z usług świadczonych przez określonego operatora. W piśmie można także podać powód złożenia oświadczenia, choć to nie jest tutaj konieczne. Może przyczynić się natomiast do przyspieszenia poprowadzenia formalności. Pamiętać należy także o złożeniu własnoręcznego podpisu, który potwierdzi wolę złożoną na dokumencie.
Wypowiedzenie umowy z Play – co jeszcze warto wiedzieć?
Pismo, na którym zgłasza się rezygnację z usług Play może wygenerowane w najbliższym salonie Play lub przygotowane własnoręcznie i przesłane na adres Biura Obsługi Klienta spółki P4 zlokalizowanego w Warszawie, przy ulicy Taśmowej 7.
przenosząc numer do innej sieci, umowa automatycznie jest zakańczana