Kalendarz kalendarzowi nie równy, czyli co zrobić, aby nasz materiał marketingowy przykuwał uwagę

Kalendarze biurkowe to obecnie prawdziwy hit wśród gadżetów rozdawanych przez firmy swoim kontrahentom. Co zrobić, aby to jednak nasz podarunek wylądował na stole osoby, na kontakcie, z którą nam zależy?

Cel kalendarza biurkowego z pozoru wydaje się prosty. Ma być miłym, a zarazem praktycznym podarunkiem dla osoby, z którą chcemy współpracować. Spełnia jednak jeszcze jedną funkcję.

Kalendarz biurkowy, jak każdy z tworzonych przez firmę materiałów marketingowych automatycznie staje się jej wizytówką. Co, więc zrobić, aby przykuwał uwagę i odróżniał nas od konkurencji?

Kalendarz może być atrakcyjny wizualnie

Przede wszystkim warto zadbać o to, aby nasz kalendarz był spójny wizualnie z pozostałymi materiałami reklamowymi. Ważne jest, aby zarówno kolory, jak i elementy graficzne współgrały z logotypem firmy, nadając jej wizerunku profesjonalisty.

Kalendarz biurkowy mimo swojej pozornie niewielkiej powierzchni daje możliwość na ciekawą aranżację. Spokojnie możemy zamieścić na nim zdjęcie kojarzące się z oferowanym przez nas produktem, czy usługą, rysunki, lub inne elementy key visual.

Projektując warstwę wizualną kalendarza, poleca się również pamiętać, że prezentowane na nim hasła lub inne treści także mogą przybrać przyjazną dla oka formę. Krój i rozmiar czcionki, kolory, pogrubienia, czy drukowane litery w połączeniu z pozostałymi elementami graficznymi mogą sprawić, że gadżet podarunkowy od naszej firmy będzie przykuwał wzrok, robiąc pozytywne wrażenie na osobach, które będą go oglądały.

Jak zaprojektować warstwę graficzną kalendarza?

Osobom, które chcą stworzyć firmowy kalendarz, ale nie posiadają doświadczenia w projektowaniu materiałów do druku, zaleca się kontakt z drukarnią, w której ma on zostać wykonany. Fachowcy doradzą, jak przygotować projekt, a nierzadko zaproponują wyręczenie nas w tej kwestii.

Dobre drukarnie często posiadają również gotowe makiety, pod które wystarczy podstawić nasze materiały. Jest to znaczne uproszczenie i przyspieszenie procesu projektowania warstwy wizualnej kalendarza.

Przed rozpoczęciem realizacji należy również zapoznać się wnikliwie z ofertą danej drukarni. Często proponują one różne rozmiary, rodzaje oraz papiery, na których kalendarz może zostać wydrukowany.

Dlaczego warstwa wizualna jest tak ważna?

Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – ta zasada towarzyszy również wydawałoby się niepozornym gadżetom marketingowym. Nawet najmniejszy drobiazg może decydować o tym, jak będziemy postrzegani przez kontrahenta na kontakcie, z którym nam zależy. Właśnie, dlatego zwrócenie szczególnej uwagi na warstwę wizualną oraz jakość wydruku kalendarza biurkowego jest tak ważne.

Jeśli chcemy być postrzegani, jako profesjonalna firma, która potrafi zadbać o szczegóły, to konieczne jest, aby zadbać o dopracowanie nawet najmniejszych szczegółów oferowanych materiałów marketingowych. Atrakcyjny wizualnie kalendarz biurkowy może stać się dzięki temu godną wizytówką naszej działalności, która wyróżni nas na tle konkurencji.

Kalendarz kalendarzowi nie równy, czyli co zrobić, aby nasz materiał marketingowy przykuwał uwagę
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here